tirsdag 9. desember 2008

pleasant surprise!


Ah, i sistetimen idag fikk vi den hyggelige beskjeden.
Vi har fri imårra! Lesedag før norsktentamen. Spør du meg er det litt latterlig, men jeg klager ikke. Kan jo sitere medialæreren min: "Lesedag før norsken? HAHA. Ikke narr meg til å le. Ikke 2% av dåkk har tenkt å lesa en gang."

Vel, nei. Jeg har ikke tenkt å lese. Meen, min passion for søvn skal tilfredstilles. Ah, deilig :)
Begynner å bli litt småstressa pga. julegavene nå. Faktisk. Jeg vet det er 15 dager igjen, men tida går jo så feiende fort.. Noen som har forslag på julegaver til mor, far og mormor som ikke svir i lommeboka?


Jeg ønsker meg forresten dette:


8 kommentarer:

Frida sa...

du får itj nå av derre av mæ.
bare så'rru væit'e, lizm.

du kan jo tegn tegninga te dæm- kreativt og billig

Kariaanne sa...

Hadd æ igrunn ikke forventa heller.

Ja, men det fikk dæm ifjor så det bli jo litt kjedelig

Frida sa...

da strikke du votta

Anonym sa...

Hei ho, må denne dagen bli go. Den tiende dagen i blåfjell.

Da gir du dæm ein klem og et kort der det står: God jul. på.

E ijt det kjærlighet, så veit ijt æ.

Kariaanne sa...

That's just cheap.

Hildegunn sa...

Hei ho, må denne dagen bli god, den tolvte dagen i blåfjeeeell

Kariaanne sa...

HIHI. Æ får arti ORDBEKREFTELSE kvar gang.

SUCKER :D

Marte sa...

æ lika kjolen :D