søndag 14. desember 2008

Sliten

For ei helg. Nå er jeg sliten til gangs. Og ja, jeg har nettopp stått opp! Eller, har dusja da.
Men sto opp i to-tia.. Haha.
Bursdag hos Ida på fredagen var morsomt og veldig trivelig. :) Kjentfolk og en god del folk jeg aldri har sett før. Haha :-b

Igår dro jeg, Ayda og Helene på vors til Runar. Det var helt greit og hyggelig heelt til en random kasta opp på seg selv og sofaen. Æsj. Men snill som jeg er hjalp jeg til å vaske opp så hvertfall lukta forsvant. Menmen, ble ikke der så lenge etter det. Jeg og Erik stakk ned på byen for å skaffe oss mat. Eller, for å skaffe meg mat. Var så sulten at jeg holdt på å bli dårlig av den grunn.
Dönerkebab har aldri smakt så godt før.. :-b
Siden det var så utrolig, forferdelig kaldt ute orket jeg ikke være på byen lenger, og da var det kjekt at Børge var parat til å kjøre meg hjem.
Jeg stupte i seng uten hverken om eller men og sov helt til klokka 7 imårrest. Da våkna jeg og hadde som alle andre etter en slik kveld - følelsen av sandpapir i munnen. Så, måtte opp en tur å drikke fire glass med vann før jeg tusla tilbake i sengs og sov helt til nå (a)

Idag skal jeg se håndballfinale mellom Norge - Spania! Gleder meg kjempemye til det :-D Heia Norge!

Den som kommer med smågodt og cola til meg er en knupp, forresten !

Ingen kommentarer: