søndag 11. januar 2009

Long time, no see. Gi mæ sommer!


Jeg har blitt utrolig dårlig til å oppdatere etter jul, det er jeg fullstendig klar over. Men finner ingen motivasjon for å blogge. Føler ikke jeg har så mye å blogge om igrunn, det blir jo mye av det samme.
Idag har jeg hatt vondt i hodet absolutt hele dagen, og stort sett tilbragt tiden i senga mi, bortsett fra å ha sett herrelandskamp mellom Norge - Sverige. Mannene våre overrasket og vant! ;o Det skulle man ikke ha trodd.

Ellers er jeg møkklei av å være sjuk. Syns jeg har vært det nok nå. Blir i så elendig humør når jeg er dårlig, og det er igrunn slitsomt. Er lei av sørpe, regn og snø nå og ser veldig fram til sommeren igjen! Jeg skal til syden hvertfall - uten tvil. Ingenting høre mer fristende ut en bølgeskvulp, sol, strand, shopping og fest nå. Bli med?



Nå skal jeg finne senga og håpe på at hodepinen er borte i morgen tidlig.
Natta folkens :)

Ingen kommentarer: