torsdag 15. januar 2009

The youth are starting to change, are you starting to change?

Plutselig var det 12- grader ute og masse snø igjen!
Jeg er overbevist om at hvis når man er stiv i musklene så blir det ti ganger værre når det er kaldt ute. Herregud, jeg sleit når jeg skulle gå fra bussholdeplassen og hjem. Føttene mine kjentes ut som trestokker.

I dag måtte vi liste opp våre 5 favorittfilmer i mediatimen. Listen min ser slik ut:

1. The Shawshank Redemption
2. Lucky Number Slevin
3. Forest Gump
4. Ringenes Herre – Atter en konge
5. One Flew Over The Cukoo's Nest


Og selvfølgelig som jente så liker jeg jo alle klisjèfilmene som Notting Hill, Love Actually, The Holiday, Notebook osv. men det hadde ikke medielærern min godkjent som kvalitetsfilmer, uansett! Haha. Hva er dine 5 yndlingsfilmer?

I timen idag så jeg Seven. Usj. Alle sier den er så bra, og jeg er forsåvidt enig det. Historien er bra. Syk...men bra.
Men jeg liker ikke filmer der jeg går med groteske bilder på netthinna i mange uker i ettertid.
Jeg blir skikkelig redd og tenker over hvordan det ville vært å blitt utsatt for lignende selv osv.
Og Seven handler jo om 7 skikkelig brutale og groteske mord - så.. go figure.

Nå er det middag! :)
nuss

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

1. Forest Gump
2. Billy Elliot
3. Fritt vilt 2
4. Pretty persuasion
5. Music and lyrics

ThaiTorhild sa...

Personlig. Saa har ae bare sjett ein av filman i lista di, og hoert om 2. Saa kul e ae.

Kariaanne sa...

Kæm da? ^^

Kariaanne sa...

Du må no ha sjett eller hørt om Forest Gump og Ringenes Herre. :-b Og One flew over the cokoo's nest har du nu sjett på skola attme'n Odd. Hvis du ikke har sjett Shawshank Redemption foreslår æ at det e nå du bør sett øverst på din to-do list.
Lucky Number Slevin bør du no og ha sjett før du forlater denne verden.

Så det! Få hør filmlista di da!!

:D