søndag 25. januar 2009

Send meg vekk

Obs; sutre-innlegg.

Jeg vil dra bort alene til en plass jeg aldri har vært før. Eneste kriteriet er at det er varmt og fint der. Jeg er så innmari lei av kalde, kjedelig Norge. Lei av alt jeg ser og gjør hver eneste dag.
Alt begynner og bli rutine og ingenting er spennende lenger.. Lei av all musikken jeg har, lei av skolen, lei av håret mitt, lei av å trene.. Ja nå tilater jeg meg å si at jeg er lei
av det meste.




take me away
I've got nothing left to say
just take me away

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Om du e lei av å tren e det lurt å varier den, med fantastiske variasjona, æ nevne eksempelvis fredagsmixn på 3t.

Om du e lei av skola må du bare tenk at det snart e vinterferie, og ferie e bra. Tenk at det ijt e altfor læng te sommerferien og da bli det bare varme og kos!

Om du e lei av rutinan lag dæ nånn nye, litt mer spennende. Æ nevne eksempelet der du kan legg inn nånn minutt der kor du ringe din gode venn Hildegunn å snakke litt løst og fast om tingenes tilstand. Okei.. spennende e det ikke, men koselig.

Om du vil ha det varmt, da kan æ ijt hjølp dæ ainna einn å smil et VARMT smil te dæ.

Kariaanne sa...

Hehe :) Ja, æ prøve å tenk sånn så godt det går! Gode venna hjelpe på <3

ThaiTorhild sa...

Thailand e fint da.

Kariaanne sa...

Da kjæm æ å besøke dæ :)