fredag 20. februar 2009

Feriemodus: On




Da var det endelig vinterferie her i kalde trøndelag.
Den skal brukes på avslapping og NULL stress. Pluss at jeg skal spise meg feit på godteri og god mat. Kjenner jeg driter litt i ting som gjør at jeg må anstrenge meg mer enn nødvendig. Er det ferie, så er det ferie. Ikke forstyrr meg når jeg sover.

Så deet. Jeg starter dette usunne eventyret allerede ikveld. Frida kommer med smågodt og vi skal se film hjemme hos meg. :-) Er jeg heldig før jeg hvertfall trimmet lattermusklene litt. Ikke verst det heller.

Ellers ble jeg lei meg denne uken fordi jeg fant ut at jeg kan ikke være med på det nøye og lenge planlagte "Eldnestræffet". Pappa, Kristin, Lars, søskenbarn og andre slektninger skal møtes i Oslo for en liten familiesammenkomst. Dette hadde jo jeg gledet meg masse til, men så fikk jeg høre at jeg må være med på kamphelg i Trondheim. Dumme håndball.. Den ødelegger nesten mer enn den gleder noen ganger. Okei.. Det mente jeg ikke. Men akkurat den der svei litt i sjelen min.


Tusen kroner til den som skaffer sol resten av uka! :-D


ps; æ savne torhilda. kom heim å flir med mæ

Ingen kommentarer: