mandag 9. februar 2009

Stuck

Nå sitter jeg å skriver engelskinnlevering og jeg er fullstendig stuck.
Skriver et essay med overskriften "Changing lifestyles".
Hele teksten skal være på en og en halv side, noe min forsåvidt er nå - men den er bare på 634 ord.
Dette føler jeg blir litt tynt? Norsklæreren min sier jo bestandig at en tekst er ikke ferdig før den er på minst 1000 ord. Men jeg kommer ikke på 366 ord til å skrive om global issues, takknemlighet for at man er rik, hvordan hjelpe fattige osvosv. Jeg føler jeg har skrevet det samme tusen ganger nå, bare formulert det på en litt annen måte hver gang..
Jeg har da vel ikke peiling på hva vi må gjøre for å løse klimakrisen? Teksten min er så klisjè at kniv og gaffel høres revolusjonerende og orginalt ut..
Jeg er lei.
Nå har jeg skrevet 3 ord til, så hvis de neste 363 på magisk vis bare kan komme ned på arket nå, er jeg jo straks ferdig :- )))
Men for all del, jeg har god tid. Klokka er halv ett og jeg skal på kjøretime klokka kvart på to.
Noe jeg forsåvidt gruer meg til. Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har jo vært på 3-4 kjøretimer nå og jeg vet jo at det går greit. Men jeg har like vondt i magen hver gang.
Jeg liker ikke å kjøre bil med noen andre enn pappa.
Han er den eneste jeg kan slappe 100% av med når jeg cruiser avgårde.
Han kjefter aldri, stresser ikke og han liker å stoppe på butikken å handle godteri før vi drar hjem.

Men nå skal jeg racerskrive det siste av teksten min og skal jeg bli
kjempefornøyd!!

kosn

Ingen kommentarer: