søndag 1. februar 2009

Go'jentan




Kjempekoselig kveld i går med de beste jentene.

Litt redusert idag, men formen kommer seg. Utrolig hva iskaldt vann og rolig musikk kan utrette. Morsomt på samf.huset igår. Masse folk! Danset hele natten lang ;)
Ser litt mørkt på at jeg skal på glattkjøring på Ogndalen imorgen, men shit au.
Jeg og Mari skal jo dit sammen, og hun har sagt at hun vil kjøre dit - noe som er 100% ok for meg for jeg er som regel ikke veldig opplagt klokken 7 om morgenen (!)
Glattkjøringa tar opp hele skoledagen, og når jeg kommer hjem må jeg bare skifte, spise litt og løpe nedover til kroa for å kjøre avgårde til Tr.heim på kamp.
Mamma drar fra meg imorgen så jeg må være hjemme alene fra imorgen natt til tirsdag ettermiddag. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke liker å være alene hjemme på natta.. Huset vårt bråker så sinnsykt og jeg ser skygger som ikke er der. Menmen.. Jeg overlever med hjelp av min elskede pc og verdens beste seng.

Nå skal jeg stikke opp å lage vafler! Ingenting er bedre enn det på en dagenderpå-dag.

Hadefint så lenge. :-)

2 kommentarer:

Hildegunn sa...

Kan æ få tebake kjolen min plis

Kariaanne sa...

Det kan du få sjø