onsdag 17. september 2008

Haha

Altså.. Man glemmer fort at man har oppretta blogg !
Har ikke tenkt over at jeg skal skrive her engang jeg.. :-b

Har skjedd mye i det siste..
Ikke alle er ment for hverandre.. Det har jeg fått merka til gangs, men sånn er det bare..
Mange minner. Mest gode, men også vonde.. Skulle ønske ting ikke ble som de ble, men jeg kan ikke skru tida tilbake. Time heals all wounds.
Jeg skal komme meg igjennom det jeg. Konsentrasjon over på andre ting, gode venner og familie. :)

Ellers starter håndballsesongen snart! Var på cup i Trondheim i helga som var. Gikk ikke sånn kjempebra, men. Samspillet kommer med tida ;)

På fredag drar jeg til Oslo for å være barnevakt for søskenbarna mine. Blir sikkert kos :)
Ikveld skal jeg opp i torsbustaden å springe opp Dalaelva :-( Ser ikke akkurat fram til det, for det er dødsslitsomt.. Men det må til skal man bli dritgod håndballspiller ! haha.

Skal prøve å skrive litt oftere!
cya

Ingen kommentarer: