lørdag 20. september 2008

Oslo!

Heeelå

Fredag ettermiddag vendte jeg nesen mot Værnes med tog, og deretter fløy jeg avgårde til Oslo.
Ble bedt om å passe søskenbarn i helgen, og det er jo triiivelig. :-)
Som sagt tok jeg tog til værnes, fly til gardemoen, deretter flytog som egentlig skulle gå til Sandvika. Men det streika halvveis, så jeg måtte ta buss ogsåååå taxi opp til Lommedalen i Bærum ;-)
I døra ble jeg møtt med to smilende unger som var glad for å se søskenbarnet sitt.
Vi spiste kveldsmat, så litt på tv også ble det sengetid. Jeg har dobbelseng og 46 tommers tv på rommet mitt, såå ble en film på meg før øynene stengte igjen. Haha :-)

Lørdag morgen våknet jeg opp til nystekte rundstykker og kakao. Skulle ikke tro det var jeg som passet på dem. De er så flinke og hyggelige at jeg føler bare jeg er på besøk ;-p
Etterhvert bestemte jeg og Emilie oss for å dra nedover til Oslo sentrum med bussen.
Ble litt shopping og spising i finværet, også innom Rema for å kjøpe ingredienser til Taco ;-D

Søstra mi som bor i Oslo kom innom en tur i Bærum på kvelden og koste seg med taco, tv og smågodt sammen med oss. Var kjempehyggelig. :-)
Imorgen formiddag drar jeg samme ruta hjem igjen.
Skole på mandag... bah. menmen!

heejnu ;>

Ingen kommentarer: