tirsdag 30. september 2008

svarte, slemme, fæle Frida

Jeg dedikerer dette blogginnlegget til min "gode" venn Frida. :-)

For det første; slutt å se på når jeg skriver. Du får lese etterpå!
thanks.

Såå, da kan jeg begynne.
Innpåslitne Frida følger med på fransk istede.
Frida er min venn. Hvis man ser bort i fra at hun har fler dårlige egenskaper enn gode,
så er hun helt ok og være sammen med.
Verdens mest irriterende latter, spisevaner som ikke ligner grisen, og den evig masingen om at jeg må bli med henne på skitur i vinterferien. NEI FRIDA. Jeg vil ikke det. Ski suger.
Sommeren 09 blir jeg likevel tvunget med på "arti" roadtrip med Frida som snerpete passasjer.
"Du kjøre da Karianne. Så fer vi på dæm plassan Æ vil fårra på. Du har itj nå du ska ha sagt. Følg med på veien."

Frida vil sikkert påstå at hun blir lei seg når hun leser dette, men vi vet alle at hun ikke har følelser. CRUEL BITCH.

F æl

R åtten
I rriterende
D ust
A møbe

hihi.

















Velvel.

Okei da.. Du er ikke SÅ ille, Frida.
Jeg er egentlig glad i deg, selv om det er über,megapinlig og innrømme.
KoZ og klemZ