mandag 22. september 2008

Warm me like the sun

Æsj.
Vet ikke helt om jeg liker tanken på høst og vinter jeg..
Sol og varme passer meg igrunn bedre.
But then again, det kan være kjempekoselig med snø og finvær òg da.
Hyttetur med kakao og blad foran peisen! Slalomturer på puddersnø...
O jul med din glede.. Okei da. Det fins noen positive ting med høst og vinter og,
men er egentlig ikke helt klar for å gi slipp på sommern!
MEN! Det skal jeg jo ikke enda heller :-D For om 13 dager reiser jeg til Australia!!
Jeg, mamma og mormor skal nedover til the land down under for å besøke min kjære bror som jeg ikke har sett på over et halvt år. Ooh, jeg gleder meg :-))
Noen som er misunnelig? Feel free to be ;>
11 dager ekstra på meg med fun in the sun. Jeg kan vel ikke klage ! :)

Sååå. Ellers så starter sesongen om to dager! Hjemmekamp mot Malvik. De må gruses, jenter ;>
Gleder meg masse til å komme igang nå.

Men, got to go. Må fortsette litt på min og Frida sin powerpoint om vår reise til Paris.
Hahaha. Knallsæriøst og godt arbeid, det må jeg virkelig si ;-) Døktig ungdom.

Oi! Det er jo "Ylvis møter veggen" om et kvarter også! Det må jeg seee. :-D

hae l0zaH

Ingen kommentarer: