tirsdag 28. oktober 2008

my center stage




Nå føler jeg det er på tide med en liten dette-liker-jeg-liste på bloggen min.
En blogg er jo ikke det samme uten! ..tydeligvis
Here we go ..


++

- feelgood filmer
- innekvelder
- turer i mørket
- lønning
- fordelingen av kalde og varme tider i Norge. Akkurat passe :-)
- hvit jul
- musikk!
- marshmallows (?) grillet i utepeisen
- koalabjørner
- lakris og sjokolade
- jordbær på sommern. blir faktisk ikke helt det samme på vinteren.
- ullgensere og ullsokker
- katten min, gulliver. aka. gullet
- pepperkaker
- å legge seg nydusjet i nytt sengetrekk.
- Sørlandschips
- internhumor
- Kreta
- handball
- lange telefonsamtaler
- kyss og klem
- å sitte på toget
- iskald cola
- smykker
- frankrike
- å snu dyna så den kalde siden legger seg rundt kroppen
- senga mi. og å sove i senga mi
- forandringer
- ligge i badekar godt og leeenge
- muffins
- nonstop!
- min gode, GAMLE mobiltelefon. alle sier den er stygg og ødelagt, men den er jaggu go'
- sovne i en armkrok
- snø. liker ikke når det snør, men når det er snø på bakken.
- fox. det går aldri ut på dato for min del. lenge leve sitronkarameller :)
- kvikklunsj på påskefjellet
- båttur med venner

Ingen kommentarer: