fredag 31. oktober 2008

Nanana...

Huff. Nå sitter jeg alene i kantina på skolen. Fy, så kjedelig..
Venter på at foredraget med tante Marit skal begynne. Fant ut at det var liksågreit å bare vente her istede for å stikke hjem også stresse meg ned på sykkel etter et kvarter.
Sulten er jeg også! ;o To brødskiver iløpet av en skoledag er rett og slett ikke nok for min del ;-b Jeg må skjerpe meg på matpakkelaginga om morgenen.
Freaky at det allerede begynner å bli mørkt ute. Klokka er tre minutt på fire jo!
Men som sagt, så liker jeg høstmørket. Det har sin sjarm ;-)

Hvorfor har ikke jeg penger på kortet når jeg virkelig trenger det?
Jeg har bare penger når det ikke skjer noe spesielt, også blir de brukt opp på dritt som jeg egentlig ikke trenger.
Akkurat nå kunne jeg gjerne tenkt meg å ha mer enn 4kr, så jeg kunne kjøpt meg litt mat. Stakkars Karianne sulter garantert iløpet av det TRE timers lange foredraget.
Vel.. Godt at jeg skal på stor middag på Backlund ikveld hvertfall. Får ta opp for det da.

Halvtime til foredraget starter! Wooho. Snakkes senere suckers

Ingen kommentarer: