fredag 17. oktober 2008

Back from Aussie

Heeiåhåå!

Da var jeg tilbake fra Australia igjen.
En kjempeflott tur med varme, bading, soling og shopping :-) Eneste abre var vel at reisen var
utrolig lang. Først fly fra Værnes - Gardemoen, deretter Gardemoen - London, London - Singapor (12 timers tur!!!), Singapor - Sydney og til slutt Sydney - Brisbane. Fyyflate, jeg var så sliten i kropp og sinn når jeg kom fram at halvparten hadde vært evig nok.


Ellers var vi å så på universitet Lars går på og leiligheten han bor i. Den var litt stilig ;-) Og en dag dro jeg og mamma i dyrepark! Klappa kenguru og holdt i koala. heftig saker. Utroolig mye feit mat i Australia. Fikk høre mens jeg var der nede at de har gått forbi USA, og er nå verdens feteste nasjon. Nesten alt er fritert, fett og ekkelt. Menmen. Gikk bra i en ukes tid ;b Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder her, da facebook er meget lite samarbeidsvillig og vil ikke legge ut bildene mine.
Sååå
Here you go :



























































OKei! Det va VANSKELIG å få bildan te å ligg fint og ryddig her, så no gir æ opp! :b

Ingen kommentarer: