torsdag 30. oktober 2008

tjoåhei!

Da var OD-dagen over, og jeg har rydda rom, vaska badet (æsjåmei.. Å vakse dusj og do er nasty greier) og baka boller :-D De ble gode. Mmh.

Jeg har ei travel helg foran meg! På fredag skal jeg først på skolen, så skal jeg på foredrag med Marit Breivik klokka halv fem til åtte, så skal jeg på middag med ordføreren og tante Marit osv. på Backlund etter der og til slutt muligens en tur på Bruborg :) tihi.
På lørdag er det avreise til Trondheim klokka kvart på to, så blir det kamp i Nidarøhallen klokka ti over fire, så må jeg skynte meg hjem, pynte meg opp til en "prinsesse" og stikke på halloweenparty til Ida! Gleder meg kjempemasse til det. Får samla jentegjengen fra ungdomsskolen og tatt en skikkelig fest.
Meen, så skal jeg tidlig opp på søndagen å dra på varetelling på Ica Maxi ;o Den ser jeg ikke akkurat fram til.. Men, redusert eller ei -jeg skal hvertfall på fest på lørdagen.
Den varetellinga skal jeg vel alltids komme meg igjennom.. :p
Såå på søndagskvelden ser jeg fram til å slappe av og kose meg. Noen som joiner pizza og film?

Skal legge ut bilder fra halloweenfesten senere ! :-)
see u l8r alig8rs

Ingen kommentarer: