søndag 9. november 2008

1,2,3,4 let me hear you scream if you want some more


Idag er det farsdag! :-)
Gratulerer til alle pappaer rundt i norge, men spesielt til min egen ;)

Kjempeglad i deg pappa! beste mannen i verden.
sant skal sies at jeg har ikke fått truffet pappa enda idag, for jeg er hos mamma denne helgen, men jeg skal stikke opp en tur senere :-)
Nå har jeg nettopp dusjet etter en liten joggetur.
Utrolig herlig vær å trene i. 8 grader og skyfri himmel.
Så daa har man ingen unnskyldning for ikke å ta en søndagsjogg! Kom igjen folkens.


Igår var jeg hos Hildegunn en tur og spiste taco og så tv.
Koselige greier. Så ble det så jeg dro en tur til Kristoffer på fest.
Egentlig bare for å se om det var noe liv.. ooog.. joda. Greit nok ;b


Cupfinaleseier til VIF idag. Liker vi det? - Nei. Men liker vi Stabæk fra Blærum noe bedre? - Nei!
Så, who cares :-)

Snakkees zøtnozer

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Æ hadd masse unnskyldinga:
1. mått gjør leks
2. mått eta kake med pappa
3. mått spis middag
4. mått slapp av
5. det vart fort mørkt

Kariaanne sa...

Det var mørkt når jeg jogga og daa.
Menmen. See your point ;-)

Hildegunn sa...

Man ska ijt jogg i mørket. Det e farlig og skummelt.

Kariaanne sa...

My som e farlig og skummelt, men likevel mulig