torsdag 27. november 2008

Hey - you look like I need a drink

Ååh, så godt å ha langhelg. Bare synd jeg ikke kan sove lenge imorgen når jeg har fri.
For jeg skal til Trondheim! På julegavehandel og håndballkamp. Det blir nok kooselig :-)
Så blir det hjem og sove, også opp på lørdagsmorgen å jobbe.
Men på søndag! DA skal jeg sove lenge. Det blir deilig.
Nei faan.. Stemmer. Jeg skal vaske på søndagen jeg ":)" Klokka elleve.. Jaja, shit au. Ingen langsoving på meg denne helga. Men neste uke har jeg jo fri annahver dag ellerno, så jeg får ta det igjen da. Det går nok opp i opp!
Nå har jeg nettopp sett Mamma mia, og både ledd og grått. Herregud :b Pierce Brosnan passer virkelig ikke inn i en romantisk komedie MED pinglige plutselig-synger-alle-scener. Steike ta, jeg lo når han gaula "WHEN YOU'RE GONE, HOW CAN I EVEN TRY TO GO ON?!" Hahahah.
Virkelig en herlig film :-)

Men nå skal jeg legge meg så jeg er frisk og opplagt til en skikkelig shoppingrunde imorgen.
Nattanuuss :*

Ingen kommentarer: