mandag 10. november 2008

Come clean



Haaallå!
Altså.. Jeg begynner å bli litt usikker på om noen leser bloggen min.. :-b

Så, leser du dette - legg igjen en kommentar! Greit å vite.

Anyway.
Idag har jeg vært på skolen til halv to (passer meg meget fint, kunne gjerne vært slik hver dag.)

Deretter dro jeg på trening klokka fem.
Intervaltrening på Løa. Løp til blodsmaken kom fram i munnen. Niice.
Da jeg kom hjem laget jeg meg kveldsmat, kun for å finne ut at mamma akkurat hadde starta å lage middag.
Såå.. Da ble det myye mat på meg ikveld.

Gravlaks, rømme og potet er igrunn fryktelig godt. Ikke våg å kom her å si noe annet.
Man er ikke nordmann hvis man ikke liker laks. sånn er det med den saken.

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Æ les !!!

ThaiTorhild sa...

Aevaa les.

Kan ae og faa litt gravlaks me potet vaersaasnill?

Marte sa...

æ lest i dag : )

Du er utfordret : )

Rules:
- Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself that people probably don't know about you.
- Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.

Kariaanne sa...

Du e herved invitert på gravlaks og potet med en gang du kjæm heim, Torhild! <3