søndag 16. november 2008

god damnit, thats nasty



Jeg har hele livet virkelig intenst HATET cheese doodles (eller cheez doodles som det så fint står på pakken.) Men på lørdagen sto jeg på bunnpris foran hylla med snacks og jeg ser min egen hånd strekke seg ut å plukke opp en pose cheese doodles! Ekkel, vemmelig, illeluktende cheese doodles.
Jeg kommer hjem, setter meg ned foran tven, åpner posen og begynner å spise. Det lukter helvette med besøk av dodraugen neddi posen, men jeg strasser det og stapper en gul halvsirkel i munnen. Til min store forferdelse syns jeg det faktisk var godt. Jeg skjemmes..
Har bestemt meg for å aldri kjøpe det igjen. Dette av prinsipp, fordi jeg er fast bestemt på at cheese doodles er nasty - UANSETT.

2 kommentarer:

ThaiTorhild sa...

Ae ska itj sei at ae itj e sjokka. Men det e nu ihvertfall bra at du ailler ska kjoep det igjen.

CheeSE doodles e djevelens verk.

Kariaanne sa...

Det e det virkelig :-(