fredag 7. november 2008

trekker tilbake det jeg sa...kanskje.


Okej, jeg vet jeg sa at jeg liker høsten. At jeg liker at det blir kaldere åsånt.

Og joda, jeg liker at det blir kaldere og mørkere, men ikke på morgenen! Det verste som er er å gå ut om morgenen når du fortsatt er varm i kroppen fra nattens søvn og ut i den iskalde lufta som blåser gjennom både bukse, jakke og lue.
Å stå og hutre og vente på bussen klokka halv åtte er nok noe av det som står lengst ned på ting-jeg-liker-lista.
Jeg irriterer meg egentlig over mye for tiden. Den minste ting! Skal ikke mye til i det hele tatt før jeg blir skikkelig irritert. Har ikke tenkt å nevne eksempel, for det handler som regel konkret om enkeltpersoner,
men på den andre siden så går det veldig fort over når jeg begynner å tenke på noe annet.
Det fikk Frida oppleve igår. "Du veit, det nytte itj å la sinnet ditt gå utover mæ." Neida, Frida. Unnskyld. Det hadde ingenting med deg å gjøre.
Men tok opp for det på bussen hjem. Haha, så mye har jeg ikke flira på lenge.

Oh well. Nå er det fredag! Og jeg skal bare slappe av i hele helgen, bortsett fra 4 arbeidstimer på lørdagsmorgenen.
Gleder meg masse til lørdags- og søndagskvelden. Det blir slappt. (slapt?) hm.

Fikk høre av mamma igår at vi skal til Oslo siste helga i november. Niice :-) Skal på møbelringencup for å se håndball og skal besøke min kjære søster. Gleder meg masse til å se den nye leiligheten.

Men nå bør jeg vel følge med videre på nynorske verb! Hejsålenge

Ingen kommentarer: